Thursday, November 16, 2006

برای عذرخواهی رسمی " گوگل " از ایرانیان و مردم سراسر دنیا امضا کنیم

Violate to Tabriz------تجاوز به تبریز

http://persiangulf.blog-city.com/violate_to_tabriz__.htm-

دوستان عزیز;

همانطور که مطلع هستید وب سایت گوگل بعد از انتشار دروغی بزرگ در مورد تغییر نام خلیج فارس به خلیج عربی، بار دیگر با نشر اکاذیب مبنی بر واقع شدن شهر تبریز در کشور آذربایجان، باعث اهانت به ایرانیان، واقعیات و همچنین اعتماد مردم سراسر دنیا به این وب سایت گردید.
برای اعتراض به این گسترش دروغ، ما نیازمند کمک و تایید شما از سراسر دنیا هستیم. متنی که در زیر مشاهده می کنید، متن دادخواستی است که تسلیم سازمان ملل، دادگستری آمریکا و خبرگزاری های معتبر سراسر دنیا می گردد..

جناب آقای دکتر اریک اشمیت
رئیس هیات مدیره اجرائی و اداری گوگل

عطف به اطلاعات کذب شما مبنی بر واقع شدن شهر تبریز ایران در کشور آذربایجان، مایلم به استحضار برسانم که بعد از انتشار دروغ بزرگ شما در تبدیل نام خلیج فارس به خلیج عربی، متاسفانه وب سایت شما برای دومین بار باعث اهانت به مردم ایران، واقعیات و همچنین اعتماد صادقانه مردم سراسر دنیا به آن وب سایت گردید.
باید به اطلاع برسانم، مردم ایران در سراسر دنیا، خواه در داخل ایران خواه مهاجرت کرده، خواه موافق با دولت ایران خواه مخالف، خواه تحصیل کرده خواه بی سواد، مسلمان، مسیحی، زرتشتی و یهودی، آذری، کرد، بلوچ و عرب، پیر و جوان، زن و مرد، شیفته خاک و مملکت خویش بوده و به آن عشق می ورزند. ما هرگز اجازه نخواهیم داد که کشوری یا موسسه ای به کشور، خاک و یا تاریخ ما تجاوز کند. اگر چه در حال حاضر کشور ما در شرایط مطلوبی به سر نمی برد اما باید بگویم که با توجه به تاریخ ایران، این سرزمین دلیر شرایطی دشوار تر از شرایط موجود داشته، اما مردان شجاع این سرزمین آن را در تمامی این فراز و نشیب های تاریخ زنده نگه داشته اند و فرزندان آنها همواره از این مرز و بوم حمایت خواهند کرد، تا زمانی که ایرانیان زنده اند.
بسیار روشن است که این فعالیت ها جز پراکنده کردن مردم ایران و از بین بردن اتحاد آنها هدفی دیگر ندارد. اما شما باید بدانید تاریخ مانند نور خورشید روشن است، شما با لکه کردن این صفحه سپید و انتشار دروغ به قصد تحریف تاریخ فقط موجب آن می گردید که مردم سراسر دنیا وب سایت مذکور را به عنوان پایگاهی شناسایی نمایند که به جای انتشار حقایق به ترویج دروغ می پردازد. این بسیار شفاف است که شهر تبریز و همچنین خلیج فارس از چهار هزار سال پیش یعنی دوهزار سال پیش از میلاد مسیح، قسمتهای جدانشدنی کشور ایران بوده، هستند و خواهند بود.
آگاه باشید که این اعمال فقط باعث از بین رفتن اعتبار گوگل در میان مردم شده و هیچ نتیجه دیگری در بر نخواهند داشت. زیرا در دنیای تغییر یافته، امروزه انسانهای آزاد توانایی و قدرت فکر کردن داشته و البته در باره اخبار منتشر شده تفکر کرده و به قضاوت و داوری می پردازند.
اینجانب به عنوان یک ایرانی، این دومین توهین گوگل را به مردم ایران و همچنین خرد و فکر انسانهای سراسر جهان محکوم نموده و خواستار عذرخواهی رسمی این وب سایت از مردم ایران و مردم سراسر دنیا هستم.


رونوشت:
- آقای نیکلاس مایکل، دبیر کل امور قانونی و حقوقی سازمان ملل متحد
- سازمان دادگستری آمریکا
- خبر گزاری صدای آمریکا
- خبر گزاری BBC
- خبر گزاری CNN

-http://persiangulf.blog-city.com/violate_to_tabriz__.htm