Thursday, November 16, 2006

زندانیان سیاسی اوین، رجائی شهر و اصفهان: پس کجایند این "مدافعان حقوق بشر"؟

رژیم جمهوری اسلامی و بویژه دولت احمدی نژاد در حالی صحبت از اجرای عدالت به میان می آورد که اندیشه و رفتارش منشاء هر نوع بی عدالتی است. برای نمونه بایستی از نگهداری تعدادی از زندانیان سیاسی در بند مخوف موسوم به 209 زندان اوین نام برد که آقایان کوروش زعیم ، کیانوش سنجری، کیوان رفیعی و احمد باطبی در آنجا به شیوه های قرون وسطائی، بدون داشتن وکیل و خارج از عرف بین المللی و قانونی زیر شکنجه های گوناگون نگهداری می شوند.

از طرف دیگر وضعیت جسمانی رسول حردانی در بند 350 زندان اوین کاملا نگران کننده است و بیم آن می رود همانند زنده یادان اکبر محمدی و ولی الله فیض مهدوی به توطئه مرگهای مشکوک درون زندان دچار گردد و در عین حال این رژیم دست به ترفندهای مزورانه زده و آقای سعید شاه قلعه را به بهانه واهی توهین به مقامات جمهوری اسلامی به بند 240 انفرادی اوین انتقال داده است. و ما نگران هستیم که در آن بند وی مورد شکنجه قرار گیرد.

حمله چند تن از اشرار به دکتر ناصر زرافشان و هاشم شاهیدنیا و در زندان رجائی شهر حمله به زندانیان سیاسی و مضروب کردن بهروز جاوید تهرانی ، مصداق بارز سرکوبهای سیستماتیک جدید است.

ما زندانیان سیاسی امضاء کنند این بیانیه از تمام آزادیخواهان ، مدافعان حقوق بشر و مجامع جهانی می خواهیم تا این اندازه دست رژیم برای سرکوب، اعدام و شکنجه باز نگذارند.

پس کجایند این مدافعان حقوق بشر؟

زندانیان سیاس اوین، رجائی شهر و اصفهان

خالد حردانی، شالچی، بهروز جاوید تهرانی، امیر ساران،ماشا الله عباس زاده، عباس عسگری زاده، بابک تاج بخش، ابراهیم موءمنی ، فرهنگ پور منصوری، محمد ابراهیمی، عبدالرضا رجبی ، شهرام پور منصوری، هاشم شاهین نیا، محمدرضا خوانساری، شاهین آریان نژاد، مهرداد لهراسبی، افشین بایمانی، جعفر اقدامی، علیرضا کرمی خیرآبادی، ناصر خیر آبادی، محمد نیکبخت و عبدالله سعیدی
................................
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=31&ni=16918

آژانس خبری کورش