Thursday, November 02, 2006

24 آذر روز اعلام یک نه بزرگ دیگر به فاشیسم اسلامی

بنام سعادت ملت ايران و با درود به جان باختگان راه آزادي

دگر ساز تو آهنگی ندارد
حنايت پيش ما رنگی ندارد

در آستانه انتخابات فرمايشی و نمايشي و غير دمكراتيک خبرگان (خبرگان مجيزگو و كاسه ليس دربار ولايت) كه بيشتر همانند انتخابات دروغين سالهای گذشته تكرار مكررات نمايش خيمه شب بازی است، از اساس باطل و مغاير با تمامي اصول و قوانين مدرن و معيارهاي دمكراتيک بوده و توهيني بزرگ و آشكار به ساحت ملت ايران و حق حاكميت آنان بر سرنوشت خويش ميباشد. غاصبان حكومتي بايد بدانند كه ملت فهيم و هوشيار ايران بار ديگربا تحريم انتخابات يک (نه بزرگ ديگر) به فاشيسم مذهبي حاكم بر سرنوشت خويش خواهند گفت، و برخواسته بر حق خودشان از ابتداي انقلاب يعني مجلس موسسان پاي خواهند فشرد.

بهمين دليل ما زندانيان سياسي محبوس در زندانهاي رژيم جمهوري اسلامي انتخاباتي را كه به تحكيم پايه هاي استبداد حاكم مي انجامد و در جهت منافع غاصبان ميباشد را تحريم نموده و به مستبدين و دروغ گويان حاكم متذكر ميشويم از تاريخ عبرت گرفته و در برابر ولي نعمتان خود يعني ملت بزرگ ايران به حق حاكميت ملت تمكين نموده و سر تعظيم فرود بياورند.

از هموطنان نيز ميخواهيم تا با تحريم انتخابات نمايشي رويگرداني و انزجار خود از نظام حاكم را در معرض ديد جهانيان قراربدهند.

پايدار وطن هميشه

اسامي :

بهروز جاويد تهراني - عليرضا كرمي خير آبادي - افشين بايماني - كيوان رفيعي - جعفر اقدامي - ياسر مجيدي و حيدر نوری