Tuesday, November 21, 2006

6 آذر روز جهانی علیه خشونت علیه بانوان/.فراخوانی برای تجمع اعتراضی

در جامعه ی اسلامی کاملا" حقوق بانوان رعایت می شود و برگزاری این روز یک امر غیر منطقی است چون در جامعه ی ما که هیچ خشونتی علیه زنان نیست وقتی خشونتی نیست چرا خودمان را اذیت کنیم و به خیابان ها برویم فریاد بکشیم که عاطفه ی 16 ساله را به چه جرمی اعدام کردید , که چرا در 24 ساعت اول فرار دختران فراری مورد تجاوز قرار می گیرند , که چرا بانوان کم سن و سال در این مملکت برای سوءاستفاده ی جنسی به مواد مخدر آلوده می شوند , که چرا در کشور ما زنان نیم انسان هستند و جایگاه اجتماعی آنها بسیار پائین تر از آقایان است , که چرا زنان باید در چنگال حجاب اسیر باشند و عوامل دولت به نام مبارزه با بد حجابی به نوامیس مردم اهانت بکنند , که چرا در کشور ما زنان کارتون خواب وجود دارند , که چرا زنان ایرانی از شوهران معتادشان کتک می خورند و برای تهیه ی مواد شوهرشان به هرزگی و بی گاری دادن کشیده می شوند , که چرا زنان ایرانی برای امرار معاش باید اقدام به تن فروشی کنند . آخه شما مردم ایران چرا اینقدر بی لیاقت هستید و لیاقت این همه لطف را به بانوانتان را ندارید آخه شما چی از این بهتر می خواهید.

چگونه می توانیم در این فضای زن ستیز باشیم و این همه گستاخی جمهوری اسلامی را تحمل کنیم و چشمان را بر این همه ظلمی که به بانوان ما می شود ببندیم و دم نزنیم شاید همه ی اقشار جامعه از ظلم و ستم جمهوری اسلامی بی نصیب نمانده اند ولی شایان به ذکر است که بانوان ایران نسبت به جایگاهی که در گذشته ی ایران داشتند و نسبت به نقش مهم و گسترده ای که در جامعه دارند به نسبت بیش از دیگر اقشار حقشان ضایع شده است. در جمهوری اسلامی همیشه آنها از نظر ها دور بودند و دولت فقط بدنبال مخفی کردن آنها در پوششی به نام حجاب بوده و همیشه از حجاب همچون عامل فشاری بر روی زنان استفاده کرده و آنها را در جامعه محدود کرده است .

در این بیست و اندی سال آقایان در گرفتن حق خودشان نا توان بودند و حتی شهامت فکر کردن به پای مال شدن حقشان را هم نداشتند . حال باید شیر زنان ایرانی بدون اتکا به هیچ مردی برای گرفتن حقشان بر خیزند و باز دلیرانه به خیابان ها بیایند و اعتراض خود را نه فقط به رژیم آخوندی بلکه به تمام آقایان خفته نشان بدهند و به همگان ثابت کنند که بانوان ایرانی را در حجاب که سهل است در میان دیوار های بتونی هم نمی توانند اسیر کنند .

از تمامی تشکل ها , گروه ها , سازمان ها و گروهکهای مدافع حقوق بانوان خواهشمندم که فراخوانی برای برگزاری یک تجمع اعتراضی از سوی بانوان را در این روز بدهند

http://hovarasht.blogfa.com/
هومت