Tuesday, March 07, 2006

نامه كميته دفاع از آزادي و دمكراسي در ايران - وين
به شوراي هماهنگي جنبش جمهوريخواهان دمكرات و لائيك


دوستان و رفقاي عزيز!

به همه شما عزيزان اعضاي منتخب شوراي هماهنگي تبريك ميگوئيم .

برگزاري موفقيت آميز گردهمائي دوم بي شك نقطه عطفي در حركت و گامي بلند، جدي و موثر در راستاي شكل يابي و تحرك آتي طيف جدل خواهد بود. همانطور كه انتظار ميرفت و در متون ارائه شده و رسمي شما منعكس است، دستاوردهاي اين گردهمائي، تلاشي براي نقد گذشته و راهيابي به آينده است و اميد می رود مسیر تصحيح و از بحرانهاي عديده شوراي هماهنگي اول جلوگیری شود. قطعا فراز و نشيب هاي شوراي هماهنگي اول تجربه اي گرانبها دراختیار شما عزيزان قرار داده است و اميد كه تا تحرك ملموس و موثر درعرصه سياسي تحولات جاري به طيف جدل بازگردد.

كميته دفاع از آزادي و دمكراسي در ايران ضمن ارج نهادن بر كوشش هاي اوليه اين طيف به دستاوردهاي حركت جنبشي جمهوريخواهان دمكرات و لائيك كه برآمدي از گردهمائي دوم در هانور ميباشد ، اميدوار و در تحقق اهداف ياد شده و پيشبرد قطعنامه هاي اين گردهمائي خود را در كنار شما اعضاي منتخب شورا از سوي گردهمائي دوم و مناطق مي بيند.

ترديدي نيست كه تاكيد بر خصلت جنبشي، ساختار افقی، مشاركتي و دمكراتيك، تحقق عيني برابر حقوقي زنان با مردان و حقوق مليتهاي ساكن ايران از مصاديق بارز رويكرد به مباني اعلام شده اين طيف است و ميتواند سنگ بناي اوليه اتحاد تمامي جمهوريخواهاني باشد كه چشم اميد بر شاه و شيخ بسته اند و به اين مباني در عمل اعتقاد راسخ نشان داده اند.

با اين اميد كه جنبش دمكراتيك و آزاديخواه مردم كشورمان در مبارزه با استبداد و براي جدائي مذهب از حكومت پر توانتر از هرگاه صداي رساي خود را به جهانيان برساند.

كميته دفاع از آزادي و دمكراسي در ايران
وين6.3.2006
demokrasi5@yahoo.de