Sunday, January 15, 2006

اعلاميه حزب مشروطه ايران

ايران بر لبه پرتگاه اتمی

پافشاری جمهوری اسلامی برای دستيابی به سلاح اتمی، کشور ما را گام به گام به برخوردی نزديک می کند که تحريم اقتصادی ممکن است نخستين مرحله آن باشد. با انکه مقامات امريکائی گفته اند که تحريم بايد متوجه سران رژيم باشد و نه مردم ايران، ترديد نيست که سران رژيم کاری خواهند کرد که آسيب هر تحريمی به مردم بخورد.

خطر بزرگ تر در مراحل بعدی است که ادامه برنامه ماجراحويانه رژيم کار را به مداخلات نظامی بکشاند؛ زيرا ترديد نيست که قدرت هائی نخواهند گذاشت يک رژيم تروريست تروريست پرور به اسلحه کشتار جمعی دست يابد. اين بد ترين اشتباه است که تصور کنند ديگران دست روی دست خواهند گذاشت. مداخله نظامی در ايران برای همه فاجعه بار خواهد بود ولی دورنمای جمهوری اسلامی اتمی برای پاره ای کشور ها از هر گزينه ديگری خطرناک تر است.

در اينجاست که مردم می توانند از خود دورانديشی نشان دهند و نگذارند رژيم برنامه ای را که صرفا برای حفظ خودش دنبال می کند به عنوان يک برنامه ملی وانمود سازد. غرور ملی که هر روز با فروش دختران ايرانی در شيخ نشين ها پامال می شود با بمب اتمی برنخواهد گشت. منابع ملت ما بجای ريخته شدن در چاه بی پايان تسليحات اتمی بايد صرف گرد آوری کودکان خيابانی شود. کشوری که دومين ذخيره گاز و سومين يا چهامين ذخيره نفت جهان را دارد و با وجود اين ناچاراست بنزين خود را وارد کند نياز به انرژی اتمی ندارد.

آنها که ندانسته از برنامه اتمی رژيم دفاع می کنند بايد پيامد های خطرناک آن را هم درنظر گيرند.

پاينده ايران
زنده باد ملت ايران
حزب مشروطه ايران