Saturday, January 14, 2006






اگر مخالف سنگسار هستید!

اگر مخالف حجاب اجباری هستید!
اگر مخالف بازداشت و آزار زنان هستید!
اگر مخالف فرود آمدن شلاق بر پیکر زنان هستید!
اگر مخالف هر شکلی از مرد سالاری هستید!
اگر مخالف کلیه قوانین نابرابر و قرون وسطایی جمهوری اسلامی علیه زنان هستید!



به راهپیمایی بزرگ زنان علیه قوانین زن ستیز جمهوری اسلامی در 8 مارس 2006 بپیوندید!

بیش از 25 سال از حیات یکی از زن ستیز ترین حکومتهای جهان می گذرد. حکومتی که ستم بر زنان و سرکوب و بی حقوقی مفرط آنان یکی از پایه های اصلی اش را تشکیل می دهد.
بیش از 25 سال از مبارزه و مقاومت زنان علیه فرودستی و بی حقوقی شان در همه عرصه های سیاسی، حقوقی، فرهنگی، اقتصادی می گذرد. زنان شلاق، سنگسار، زندان و شکنجه و اعدام را به جان خریدند، اما تن به احکام قرون وسطایی شریعت ندادند.
8 مارس امسال فرصت مناسبی است که بار دیگر همبستگی خود با مبارزات زنان در ایران را اعلام کنیم. و این روز را به یک نمایش شورانگیز وپرشکوه از همبستگی جنبش زنان علیه نظام زن ستیز جمهوری اسلامی بدل کنیم.
ما زنان «کارزار لغو قوانین نابرابر علیه زنان» به مناسبت روز جهانی زن در تدارک راهپیمایی بزرگی از کشور آلمان به هلند هستیم. (جزئیات این راهپیمائی اعتراضی که در مقابل دادگاه بین المللی لاهه ختم خواهد شد متعاقبا به اطلاع همگان خواهد رسید.)

این راهپیمایی :
جای هر زنی است که قلبش از سنگسار خواهرانش در ایران لرزیده است!
جای هر زنی است که طعم تلخ شلاق را در مقابل حق پوشش چشیده است!
جای هر زنی است که حاضر نیست به فرودستی و نیمه بودن انسان تن دهد!
جای هر زنی است که برای حق خود بر بدن خویش مبارزه می کند!
جای هر زنی است که برای حق تعیین سرنوشت خود تلاش می کند!
جای هر زنی است که خواهان حق طلاق، حق سفر، حق سقط جنین، حق حضانت و همه حقوق اولیه انسانی است!
جای هر زنی است که حاضر نیست سرنوشتش را به احکام و قوانین قرون وسطایی جمهوری اسلامی بسپارد!
جای هر زنی است که می خواهد دست دین از کلیه شئونات جامعه بویژه زندگی زنان کوتاه شود!

این راهپیمایی جای همه زنان و مردان آزایخواه و نیروهای سیاسی مترقی و انقلابی است که خواهان آزادی و برابری میان زنان و مردان در همه حیطه های زندگی و رفع هرگونه ستم جنسیتی هستند.

زنان و مردان آزادیخواه!
حضور قدرتمندانه و متحدانه شما در این راهپیمایی موجب خواهد شد که صدای مبارزات حق طلبانه زنان ایران را هرچه رساتر به گوش مردم سراسر جهان برسانیم و جنبش جهانی زنان را علیه قدرتهای امپریالیستی که حافظ مردسالاری در گوشه و کنار و جهان هستند، تقویت کنیم.
باشد تا همگام با مبارزات مردم ایران این نظام قرون وسطائی را برای همیشه به گور بسپاریم.
باشد تا بر تارک این مبارزات، مطالبات و خواسته های زنان چون نگینی بدرخشد. چرا که میزان آزادی و پیشرفت یک جامعه با میزان آزادی و پیشرفت زنان آن جامعه مشخص می شود.

کارزار مبارزه برای لغو کلیه قوانین ضد زن و مجازات های اسلامی در ایران

-------------------------------------

برای شرکت در راهپيمايی کارزار زنان،
عليه رژيم زن ستيز جمهوری اسلامی ايران بسيج شويم!


آزاديخواهان!

8 مارس روز جهانی زن، در راه است، شايد خيلی ها از اين نوشته که اکنون دو ماه به اين روز فراموش نشدنی باقی مانده است متعجب شوند! اما چرا من به اين روز به خصوص، امروز اشاره ميکنم .

در حدود يکماه پيش عده ايی از زنان مبارز و مُتعهد با گرايش های متفاوت،تصميم گرفتند که اين بار نه مانند هميشه! (معمولأ رسم بر اين است که دو سه روز مانده به چنين روزهای سرنوشت ساز، سايت های اينترنتی از مقالات پُر می شود و سپس خدا حافظ تا سال ديگر!) اين روز را کارزاری کنند بر عليه نظام زن ستيز جمهوری اسلامی ايران.

از اينرو با فراخوانی که داده شد از تمام زنان و مردان آزاديخواه و نيروهای سياسی و احزاب مبارز، دعوت شده که در اين کارزار شرکت کنند. اين حرکت مُترقی که پژواک فرياد صدای زنان دربندمان است با راه پيمايي، از 4 مارس 2006 از آلمان آغاز و در 8 مارس، روز جهانی زن، در جلوی دادگاه لاهه در هلند ختم خواهد شد.

دوستان و رفقای مبارز، ما که بيش از يک رُبع قرن شاهد سرکوب و حشيانه مردم ستمديده مان به ويژه زنان، توسط رژيم قرون وسطايی جمهوری اسلامی ايران بزور شمشير حزب الله، هستيم، وظيفه داريم که در اين راه پيمايی اعتراضي، زنان مبارز و مُتعهد را تنها نگذاريم و با شرکت در اين حرکت ارزشمند، دوش به دوش هم، فرياد زنان ايران را که در چنگال حکومت زن ستيز، 26 سال است برای آزادی های ابتدايی با اين رژيم تا بُن دندان مسلح، با دستان خالی مبارزه ميکنند، به گوش جهانيان برسانيم.

انسان های مبارز، احزاب، سازمان های سياسی و کمونيستي، چرا ما بايد به روال گذشته، دو سه روز مانده به 8 مارس، سايت های اينترنتی را با تعريف و تمجيد از روز 8 مارس پُر کنيم !؟ آيا در اين جهان نابرابر، انساني، به معنای واقعی کلمه، پيدا می شود که نداند در اين 26 سال چه به روز مردم دربندمان به ويژه زنان کشورمان آمده است؟ چقدر بايد اين رژيم جنايتکار در روز روشن مردم ما را به شديدترين وجه ممکن سرکوب کند، چه خوب است يکبار هم شده، بدور از منافع گروهي، سازمانی و حزبی خود به فراخوان زنان مبارز و پيشرو پاسخ مثبت دهيم و ضمن دفاع و حمايت از اين حرکت بزرگ، در کنار يکديگر با مشت های گره کرده عليه قوانين قرون وسطايی اين نظام زن ستيز اسلامی فرياد بر آوريم و 4 روز با راه پيمايی خود در شهرهای مختلف، افکار عمومی جهان را متوجه اين جنايتکاران تاريخ بشريت کنيم و با حضور گُسترده خود به سردمداران حکومت ضد زن و ضد بشر اسلامی و هواداران شرمگين آنان در طيف های گوناگون در خارج کشور، نشان دهيم که ما هستيم و آن هم، بيش از آنی که فکر ميکنند!

دوستان و رفقا، مسلمأ برای اکثر شما مشکل مالی وجود دارد از اينرو اگر امروز اقدام به تهيه بليط از شرکت های مختلف به طور نمونه، رايان اير و يا جرمنی وينز کنيد ميتوانيد با قيمت های بسيار مناسب بليط تهيه کنيد! فراموش نکنيد بيش از دو ماه وقت داريد و جای هيچ عذر و بهانه ای برای عدم شرکت شما نمی تواند باشد، پس از هم اکنون برنامه خود را تنظيم کنيد.

آزاديخوان، انسان های مبارز، مترقی و انقلابي، بيائيد اينبار با شرکت خود در اين کارزار، آنرا کار ستانی کنيم عليه نظام فقر و بيچارگي،فحشاء، شکنجه، اعدام، سنگسار، و اما اين را فراموش نکنيد، موفقيت کارزار زنان می تواند در پيشبُرد اهداف مبارزتی ما نيز راه گشا باشد.

در اين اميد که خيل عظيم مبارزان، اين کمپين را مورد حمايت خود قرار دهند و با شرکت در راهپيمايی کارزار زنان، عليه يکی از وحشيانه ترين حکومت های ضد زن در تاريخ بشريت، به کارگزاران رژيم بگويند که هنوز تبعيديان هستند و برای سرنگونی اين جنايتکاران مبارزه می کنند.


برای اطلاعات بيشتر به سايت
مراجعه کنيد.
Pouyan49@yahoo.se


پويان انصاری
13 ژاويه 2006 - استکهلم