Friday, February 17, 2006

حزب سبزهای ایران

اعدام حجت زمانی را محکوم می کنیم

بنا بر گزارشات رسیده، رژیم جمهوری اسلامی آقای حجت زمانی را در روز سه شنبه 15 بهمن 1384 به جرم هواداری از مجاهدین خلق اعدام کرد. آقای زمانی که از سال 1380 بیش از 4 سال و نیم در زندان تحت شدیدترین انواع شکنجه های فیزیکی و روحی قرار داشت، در زندان گوهردشت کرج توسط فاشیسم مذهبی حاکم اعدام شد.

حزب سبزهای ایران اعدام جنایتکارانه آقای حجت زمانی را محکوم می کند. اعدام آقای زمانی که یک زندانی سیاسی شناخته شده در سالهای اخیر در مجامع بین المللی بود، نشانگر تشدید سرکوب توسط رژیم بحران زده پاسدار- آخوندی و دولت احمدی نژاد است که با سرکوب سندیکای کارکنان شرکت واحد در دور جدید به صورت دیوانه واری در حال اوجگیری است. رژیم دیکتاتوری مذهبی حاکم که از فشارهای پرونده اتمی گزیده و از بلوای کاریکاتورها طرفی نبسته است، به سرکوب هر چه بیشتر روی خواهد آورد و چه بسا حتی دو خردادی های سابق و خودی های معترض را نیز به زیر تیغ خواهد برد.

حزب سبزهای ایران به همه احزاب سبز در کشورهای مختلف و مجامع حقوق بشر بین المللی و همه نیروهای اپوزسیون ایرانی هشدار می دهد که اعدام آقای حجت زمانی تنها یک اعدام و جنایت معمول نیست که رژیم در طی 27 سال گذشته مکررا بدان مشغول بوده است. این روند شومی است که همگان باید بصورت همبسته در مقابل آن ایستادگی کنند. رژیم جمهوری اسلامی در زیر فشارهای مختلف داخلی و بین المللی قابلیت های جنایتکارانه بیشتری از خود به نمایش خواهد گذاشت که بدون اتفاق و همبستگی اپوزسیون و همه آحاد مردم، ابعاد دهشتناک این جنایات بسا بزرگتر خواهد بود.

حزب سبزهای ایران
26 بهمن 1384