Thursday, February 16, 2006

اطلاعیه انجمن دفاع از عدالت و دمکراسی در ایران

در رابطه با شهادت مجاهد خلق حجت زمانی

طبق اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران مجاهد خلق حجت زمانی توسط دژخیمان آخوندی در روز 18 بهمن اعدام شد. این خبر تاسف آور قلب هر انسان آزادیخواهی را به درد می آورد. شهادت قهرمانانه حجت زمانی بار دیکر بر دژخیمان آدمخوار آخوندی این را ثابت کرد که مجاهد خلق را نمی توان از پا در آورد.

حجت زمانی با ایستادگی و مقاومتش درس فدا و فاداری به عهد و پیمان که رسم مقاومت آزدایخواهانه مردم ایران است را باردیگر صد چندان زنده نگاه داشت.او به راستی تبدیل به سمبلی شد که در طول مدت اسارتش با تحمل تمام شکنجه ها و فشارها در برابر دژخیمان سر خم نکرد و تا آخرین لحظه زندگی اش محکم و استوار بر ارزشهای آزادیخواهانه مردم ایران ایستاد.

خون حجت بدون تردید در رگان بسیاری از ایرانیان آزادیخواه امروز جوشان است وهزاران حجت دیگرجای او را پر خواهند کرد. انجمن دفاع از عدالت و دمکراسی در ایران در اورنج کانتی جنوب کالیفرنیا شهادت این قهرمان آزادیخواهی را به خانواده وی ، دوستان و همشهریان او و به مقاومت سر فراز ایران تسلیت می گوید و بار دیگر بر عهد و پیمان خود برای ادامه راه حجت در جهت تحقق ارزشهای دمکراتیک و آزادیخواهانه ای که او خونش را فدیه کرد تاکید می کند.

دژخیمان آدمخوارآخوندی هم باید بدانند که این شهادت نه تنها در عزم ما خللی وارد نمی کند بلکه ما را در راهمان که همانا دفاع از خواسته های برحق مردم ایران است استوار تر می کند.

درود بر روان پاک قهرمان مجاهد خلق حجت زمانی
زنده باد آزادی، برقرار باد دمکراسی

انجمن دفاع از عدالت و دمکراسی در ایران
15 فوریه 2006 ، اورنج کانتی کالیفرنیا