Wednesday, February 01, 2006

انجمن جوانان وبلاگ نويس درتهران

حمايت از اعتصابيون و كارگران شركت واحد برخيزيم!

هموطنان آزاده
بار ديگر كاركنان شريف شركت واحد فرياد حق طلبانه خويش را به وسيله اعتصاب و بايكوت كردن اين نظام آزاديكش ابراز ميدارند ، اين كارگران مقاوم ، روز 14 اسفند جمعه ، بطور سراسري دست به اعتصاب خواهند زد و از حضور در محل كار خودداري ميكنند.
ما” انجمن جوانان وبلاگ نويس در تهران” ضمن قدرداني از مقاومت و ايستادگي اين كارگران شريف ، از آنان پشتيباني نموده و از تمامي آحاد ملت ميخواهيم كه جدا از هر نگرش و انديشه اي، دست در دست يكديگر بر عليه دشمنان ايران زمين يعني آخوندهاي غارتگر متحد شويم.
در همين رابطه اعضاي سنديكاي كارگران اتوبوس راني در پي حمله مغول وار مزدوران لباس شخصي و انتظامي به خانه هاي كارگران و ضرب و شتم همسران و كودكان آنان اعلام نموده اند كه :
ما كاركنان شركت واحد ، تا كنون طي ساليان گذشته و ماههاي پيش بخصوص در روزهاي اخير انواع تهمتها و برچسبهاي سياسي كه بهيچ وجه در شأن ما كارگران نيست را تحمل كرديم, اما اجازه جسارت و تعرض به حريم خانواده هايمان را به هيچ احدي نمي دهيم". !
ما كاركنان شركت واحد تا به نتيجه رسيدن خواسته هايمان به اين جنبش و اعتصاب ادامه خواهيم داد، اين خواسته ها عبارتند از :
1- آزادي كليه بازداشت شدگان سنديكايي.
2- آزادي فعاليت سنديكايي.
3- . انعقاد پيمان دسته جمعي با حضور نمايندگان منتخب سنديكا, كارفرما و وزارت كار.
مردم غيور ايران
به پشتيباني از كارگران اعتصابي بپيونديد و به خانواده هاي مظلوم آنان كمكهاي معنوي و مادي خود را از هر طريق ممكن برسانيد . در چنين روزهايي كه شرايط براي آنان سخت و ناگوار است، به ياري آنها بشتابيد و روزهاي سخت مقاومت و ايستادگي را براي آنان با حمايت خود سهل نماييد.

پيش بسوي نابودي نظام متحجر آخوندي
پيروز باد جنبش مقاومت مردم ايران

انجمن جوانان وبلاگ نويس درتهران
gholeh501z@yahoo.com

http://javananweblognevis.blogfa.com/