Wednesday, August 27, 2008

نزدیک به سی سال است که اروپا و امریکا چشم به روی جنایت های پنهان و آشکار جمهوری اسلامی بسته اند




کانون فرهنگی پیوند برگذار می کند


20 سپتامبر در زاربروکن-آلمان- سمینار یک روزه

Am: Sa. 20. September 2008

Im: Theater Blauer Hirsch- Saargemünder Str,11

Tel: 0681 – 584 99 49

Info: 0681- 33 471

مینا احدی – برونوشیرا – سهراب خوشبوئی – ایرج مصداقی – گیسو شاکری -بصیرنصیبی

در آستانه سی یومین سال فاجعه

نزدیک به سی سال است که اروپا و امریکا چشم به روی جنایت های پنهان و آشکار جمهوری اسلامی بسته اند.

با وجود اینکه سران جمهوری اسلامی به خاطر طراحی قتل های خارج از کشور دردادگاه میکونوس محکوم شده اند،نه تنها هیچ اقدام اساسی ای برای مقابله با این رژیم انجام نشد،بلکه هر روز نیز دامنه همکاری های فرهنگی و اقتصادی با یک رژیم تروریست افزایش یافته است.

هم اکنون هم اگر بتوانند بلند پروازی های اتمی حکومت را مهار کنند. بدون توجه به این واقعیت که رفتار های غیر انسانی جمهوری اسلامی در هیج نقطه دیگری در دنیا سابقه ندارد(شکنجه واعدام زنان باردار، نوجوانان زیر18 سال ،حبس ونگداری کودکان به همراه مادران دستگیر و شکنجه شده شان در سراسر زندان های ایران و...) برای دوام حکومت اسلامی از هر نوع کوششی دریغ نخواهند داشت.

در کشوری که صادر کننده نیمی از نفت دنیا است، مردمش برای تامین مخارج روزانه یا مجبور به فروش اورگانهای خود می شوند، ویا به فحشا تن درمی دهند.طبق گزارشات رسمی جمهوری اسلامی سن فحشا به 13 سال رسیده است.

در این میان چند سالی است که رژیم برای بقای خود ونمایش چهره ای دمکرات و آزادی طلب ازطریق بخش فرهنگی سفارتخانه ها و با پشتیبانی برخی از رسانه های خارجی به تبلیغات گسترده ی فرهنگی ِ هنری و سینمائی در خارج از کشور دست زده است. و حتی برخی از بازیگران سرشناس اروپایی و امریکائی نظیر شون پن و ژولیت بینوش با سفر به جمهوری اسلامی خود به مبلغان رژیم ارتجاعی و واپسگرای جمهوری اسلامی مبدل شده اند. واین زمانی است که عفو بین الملل اعلام میدارد که سرکوب ،زندان و شکنجه درایران هر روزابعاد گسترده تری می یابد.

کانون فرهنگی پیوند سعی دارد که در سمیناری یک روزه به همراهی شش سخنران بتواند ابعاد این مسایل را از زاویه های متفاوت بشکافد و در جلسات پرسش وپاسخ به سئوا لات میهمانان جواب گوید.


nasrin118@hotmail.com

Nasrin Behjou Tel: (0681) 33471 –Fax (0681) 5891603