Wednesday, October 19, 2005

وب سایت آشوب


دانشجویی
آشوب

حمایت خود را از حرکت جسورانه و مبتکرانه کارگران "سندیکای شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه" مبنی بر عدم دریافت بلیط از مسافران، اعلام داشته و از کلیه دانشجویان می خواهد که برای حمایت از اعتراض کارگران، این فراخوان را امضا نمایند.
کارگران مبارز سنديکای شرکت واحد برای رهايی از چنگال فشاری که به شکل همه جانبه طی اين سالها متوجه پيشروی مبارزه کارگران کشور و ازجمله متوجه فعالين سنديکایی است، مبارزه می کنند.
جنبش دانشجویی و جنبش کارگری و مطالباتی از بدو پیدایش، در ارتباطی تنگاتنگ با هم قرار داشته و دارند. جنبش دانشجویی مه 68 در پاریس زمانی رو به افول می گذارد، که کارگران به دستور غلط حزب کمونیست فرانسه حمایت خود را از دانشجویان سلب می کنند. به عینه در داخل ایران مادامیکه جنبش دانشجویی چشم به بالا داشت از بالایی ها بیشترین ضربه را خورد و روزی که برایه استقلال عمل خود اندیشید راه بجایی برد و... بنابراین برای پیروزی آزادی و عدالت در جامعه، وتعمیق قطب بندی شتاب یابنده تر، همراهی و هماهنگی پیوسته دو نیروی کارگر و دانشجو به عنوان دو بازوی جنبش های اجتماعی لازم و ضروری است.
بی پاسخ ماندن خواسته های کارگران سندیکای شرکت واحد، و فراخوان اخير مبنی برعدم وصول بليط از مسافران تهرانی از تاريخ ۲۵ مهر ۸۴ اقدامی جدی ومسئولانه، و نشانه تصمیم خردمندانه و ابتکارآمیز مراجعه به افکارعمومی وآگاهی بخشيدن به مردم است.
سیمای واقعی جامعه ایران امروز را، وضعیت طبقه کارگر نمایان می سازد. هيچ کدام ازجناح های سرمايه داری ايران، چه آنانی که در حاکميت اند وچه آنانی که دربيرون حاکميت جای دارند، جز آسیب بیشتر و روزافزون طبقه کارگر ایران، هيچ برنامه ای برای خروج آنان از وضع موجود ندارند.
فراخوان سندیکای کارگران شرکت واحد، با دخيل کردن هرچه بيشتر مردم در خواسته های واقعی طبقه کارگر، همراهی وپشتيبانی آن ها را به دنبال خواهد داشت ونشانه شکست سياست ها و بی توجهی مسئولان به مطالبات واقعی کارگران سندیکای شرکت واحد است.
از این رو لازم است که دانشجویان نیز با اعلام حمایت از این اقدام سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ ، همراهی خود را با آن اعلام کنند.


لینک پرشین پتیشن برای گردآوری اتوماتیک امضاها

برای ثبت نام خود در فهرست امضاها از طریق لیمیل با نشانی زیر تماس بگیرید