Sunday, August 20, 2006

نامه کميته بين المللی نجات پاسارگاد به قاضی بلانش م. منينگ

به همراه بيش از 3800 امضا برای رد پرونده ي الواح هخامنشی



عاليجناب، قاضی بلانش م. منينگ

دادگاه منطقه ای ايالات متحده

شيکاگو، ايالت ايلينوی



تاريخ: 17 ماه اگوست 2006



قاضی منينگ گرامی،

از جانب اعضاي اين کميته که در سراسر جهان حضور دارند، در مورد اشياء عتيقه ايرانی

که در دانشگاه شيکاگو نگاهداری می شوند و اکنون انتظار تصميم شما را می کشند تا سرنوشت آينده شان مشخص شود، ، متواضعانه دادخواستی را که خطاب به قضات محترم دادگاه عالی ايالات متحده نوشته شده، جهت ملاحظه شما تقديم می داريم.

آرزومنديم که اين دادخواست به روشنی مقصود خود را ادا کند و اضطرابی را که هزاران نفر در سراسر جهان از درون آن به جريان تصميم گيری شما چشم دوخته اند نشان دهد. ما متن اين دادخواست را جهت ملاحظه شما ضميمه اين نامه کرده ايم و فهرست هر دم بلندتر شونده امضاء ها را نيز می توانيد در وب سايت زير مشاهده نمائيد:



http://www.petitiononline.com/Irassets/petition.html



ما بیصبرانه وجدان مهربان شما را مورد خطاب قرار داده و از شما تقاضا می کنيم به پی آمدهای گسترده ی تصميمات خود در قلمرو حقوق و روابط بين الملل توجه فرمائيد. ما مدافع اعمال رژيم اسلامی ايران نيستيم و آنچه مطلوب ماست حفاظت از ميراث ملی مان می باشد؛ مطالبه ای که هرکسی، از هر فرهنگ و پيشزمينه ای در جهان، در پی آن می باشد. اين طلب تنها بخاطر فرزندان ما نيست بلکه همه ی نسل های آينده ای را که باور دارند از راه کردار نيک می توان جهان بهتری داشت، در بر می گيرد. ما از شما تقاضا داريم که اين پرونده را در دادگاه خود نپذيريد و از شاکيان آن بخواهيدکه جبران مالی خسارات خود را از راه های متعدد ديگری، که در ايالات متحده قابل دسترس اند، تأمين کنند.

بخاطر تصميم شرافتمندانه ای که خواهيد گرفت پيشاپيش و از اعماق قلب از شما تشکر می کنيم.

از جانب کميته بين المللی نجات پاسارگاد

شکوه ميرزادگی