Sunday, August 06, 2006

بیانیه / فراخوان سایت ایران بدانیم، بیاندیشیم، بپا خیزیم ( ایران ب،ب،ب)


16 مرداد 1385 www.iranbbb.org

در حالی که رژیم انسان ستیز و قرون وسطائی ولایت فقیه، زندانهای ایران را به قتلگاه آزاد اندیشان و آزدیخواهان تبدیل کرده و بدون هیچ شرم و اِبائی فرزندان ایران را به وحشیانه ترین شکل، پرپر می کند، وظیفه هر ایرانی آزادیخواه و دموکرات است که صدای زندانیان سیاسی در بند رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برساند، و برای آزادی این مظلومان از چنگال این رژیم بیرحم و دیکتاتور، از هیچ کوششی فروگذاری نکند.

دست اندرکاران سایت ایران،ب،ب،ب، و تالار گفتگوی آن در پالتاک، برای انعکاس صدای زندانیان سیاسی و ایجاد پل ارتباطی بین این زندانیان و خانواده آنها در ایران، با رسانه ها و مجامع بین المللی در خارج از کشور فعالیت می کنند.

به همین جهت دست تمام عزیزانی را که در این راه به ما یاری دهند می فشاریم و از همه وجدانهای بیدار و ایرانیان آزادیخواه یاری می طلبیم.

به امید روزی که در سرزمین ایران، قوانین حقوق بشری به جای قوانین ضد بشری جمهوری اسلامی حاکم گردند و دیگر هیچ انسانی به خاطر ابراز عقیده و اندیشیدن مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار نگیرد و یا اعدام نشود.

امیدواریم روزی شکنجه گاههای رژیم دد منش جمهوری اسلامی، مانند کوره های آدمسوزی هیتلر، به موزه ای برای عبرت آیندگان تبدیل شوند.

با احترام

مدیریت سایت ایران،ب،ب،ب
www.iranbbb.org
info@iranbbb.org
TEL. 0049 (0)175-662-7066
Germany