Monday, August 07, 2006

صدای زندانیان سیاسی را به گوش جهانیان برسانید

در حالی که رژیم انسان ستیز و قرون وسطائی ولایت فقیه، زندانهای ایران را به قتلگاه آزاد اندیشان و آزدایخواهان تبدیل کرده و بدون هیچ شرم و اِبائی فرزندان ایران را به وحشیانه ترین شکل، پرپر می کند، وظیفه هر ایرانی آزادیخواه و دموکرات است که صدای زندانیان سیاسی در بند رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برساند، و برای آزادی این مظلومان از چنگال این رژیم بیرحم و دیکتاتور، از هیچ کوششی فروگذاری نکند.

دست اندرکاران سایت ایران،ب،ب،ب، و تالار گفتگوی آن در پالتاک، برای انعکاس صدای زندانیان سیاسی و ایجاد پل ارتباطی بین این زندانیان و خانواده آنها در ایران، با رسانه ها و مجامع بین المللی در خارج از کشور فعالیت می کنند.

به همین جهت دست تمام عزیزانی را که در این راه به ما یاری دهند می فشاریم و از همه وجدانهای بیدار و ایرانیان آزادیخواه یاری می طلبیم.

به امید روزی که در سرزمین ایران، قوانین حقوق بشری به جای قوانین ضد بشری جمهوری اسلامی حاکم گردند و دیگر هیچ انسانی به خاطر ابراز عقیده و اندیشیدن مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار نگیرد و یا اعدام نشود.

امیدواریم روزی شکنجه گاههای رژیم ددمنش جمهوری اسلامی، مانند کوره های آدمسوزی هیتلر، به موزه ای برای عبرت آیندگان تبدیل شوند.

www.iranbbb.org
info@iranbbb.org
TEL. 0049 (0)175-662-7066
Germany