Saturday, July 15, 2006

علی اشرف درویشیان: اطلاعیه توضیحی

مردم آزاده ی ایران در هفته های اخیر نام من در پای بیانیه ها و اطلاعیه هایی آورده شده است که از چند و چون آن خبر ندارم. با آن که همیشه خواستار آزادی زندانیان سیاسی با هر نوع عقیده و مرامی بوده و هستم و تاکنون در این راه از جان و دل کوشیده ام، اما همراه با جریانی که از همان آغاز کار به حذف دگراندیشان می پردازد، نیستم و همراهی و همکاری با هر نوع تفکر انحصارطلبانه را رد می کنم. من با کمال افتخار عضو کانون نویسندگان ایران هستم. و ناصر زرافشان وکیل مدافع خانواده های قتل های سیاسی موسوم به زنجیره ای (که در جریان آن دو عضو موثر کانون نویسندگان ایران محمد مختاری و محمد جعفر پوینده ی در خیابان ربوده و کشته شدند) که پنجمین سال زندان را می گذراند، سزاوار آزادی فوری می دانم و باید نامش در ابتدای فهرست سه نفره قرار گیرد. من با هر جریانی که بخواهد با حذف و سرکوب دگراندیشان، فاجعه ی خونین دهه ۶۰ را تکرار کند، مبارزه می کنم.
۲۲/۴/۱٣٨۵