Friday, November 04, 2005

خانه پناهجو

انتشار
ماهنامه اینترنتی
پناهجو

"خانه پناهجو" در راستای اطلاع رسانی و آگاهی به ایرانیان در داخل ایران و پناهجویان ایرانی در کشورهای جهان و افشای سیاستهای ضد بشری حکومت جمهوری اسلامی، در صدد است در آغلز سال 2006 میلادی نشریه ماهانه ای را به نام " پناهجو" بر روی اینترنت منتشر کند.
بی شک امروزه دنیای اینترنت آنچنان پیشرفته است که دسترسی به اطلاعات و آگاهی ها در آن به سادگی میسر است ولی جمعبندی اطلاعاتی به هم پیوسته و همردیف و موزون با یک هدف خاص نیازمند نشریات اینترنتی است که این موضوعات را در کنار هم گرد آورده و به کاربران علاقه مند ارائه دهد.
بدینوسیله از تمام خبرنگاران، نویسندگان، شاعران، فعالین حقوق بشر و فعالین مسائل پناهندگی در داخل و خارج کشور دعوت می شود که در صورت تمایل به همکاری در این نشریه تا اول ماه دسامبر با ایمیل info@panahjoo.com تماس گرفته علاقه مندی خود را در قسمتی که مایل هستند عنوان نمایند.
این نشریه در صورت همکاری دوستان، در وبسایت " خانه پناهجو" به صورت PDF منتشر خواهد شد و نیز به صورت خبرنامه به ایمیل افرادی که در داخل ایران بوده و با مشکل " فیلتر" مواجه هستند، ارسال خواهد شد.تمام کارهای ویرایش و صفحه بندی آنرا مسئول سایت انجام خواهد داد فقط از شما یاران درخواست می شود که با رساندن مطالب در اولین فرصت به انتشار به هنگام این نشریه کمک کنید.
بی شک پیشنهادات شما دوستان در برنامه ریزی و پایه گذاری این نشریه موثر خواهد بود.

رحمت ابراهیمی
www.panahjoo.com