Monday, October 08, 2007

حمایت از رئیس دانشگاه کلمبیا

گروه تلاش برای نهادینه شدن حقوق بشر در ایران

(مهر ایران)

اَقای بالینجر رئیس دانشگاه کلمبیا که به احمدی نژاد گفت: " شما نمایش گر یک دیکتاتور ناچیز هستید" و نقض حقوق بشر توسط رژیم اسلامی در ایران را افشا کرد، مورد حمله ای بیرحمانه قرار گرفته است.

تمامی گروه ها و افراد لابی گری که برای ارتباط بدون قید و شرط بین امریکا ( در واقع کمپانیهائی نظیر هالی برتون، جنرال الکتریک و غیره) و رژیم اسلامی تلاش میکنند، همراه با پاره ای از به اصطلاح گروه ها و افراد "مترقی" که احمدی نژاد را یک ضد امپریالیست میدانند و به این عنوان از او دفاع میکنند، با هم متحد شده و همه امکانات خود را برای مسخره کردن و بی اعتبار نمودن اَقای بالینجر بکار گرفته اند.

ایرانیانی که خواهان یک سیستم سکولار دموکراتیک هستند باید با این واپس گرایان که بدون هیچ توجهی به نقض حقوق بشر در ایران توجیه گر یک دیکتاتوری مذهبی هستند مقابله کنند.

ما قضاوت گر مواضع اَقای بالینگر در همه موارد نیستیم ولی اَنچه که او در مورد احمدی نژاد کرد و گرفت درست بود.

لطفا این پتیشن را امضا کنید و از او که شجاعانه فشار لابی گران و معذرت خواهان رژیم را نادیده گرفت و حقیقت را گفت دفاع کنید.


PETITION:

Defend Mr. Bollinger, the President of Columbia University, Against IRI's Lobby groups and Individuals

http://mehr.org/Bollinger.htm



Dear Mr. Bollinger:

I commend your courageous act of exposing the human rights violation of the Islamic Regime in Iran (IRI). You showed that you are a man of principle and I hope this will give an awakening message to some academics and academia that have become greatly influenced by the IRI’s lobby groups and individuals.

Your remarks have apparently annoyed the lobby groups and individuals but I can assure you that you have found many admirers and friends among the freedom loving Iranians.