Friday, September 01, 2006

پرکارترين افراد «کميته بين المللی نجات آثار دشت پاسارگاد»



در سرآغاز روزهای گراميداشت سالگرد تاسيس کميته نجات پاسارگاد چنين توضيح دادم که چون اعضای هيئت اجرايي و مشاوران کميته گردانندگان و در واقع ميهمانداران آن هستند نام شان در ليست سپاس نخواهد آمد. اما در اين سه روزه برخی از دوستداران پاسارگاد و علاقمندان کميته مرا غضب کرده اند که اين بی انصافی است. و جالب است که خانم دکتر رويا احدی، که خود از اعضای هيئت اجرايي هستند، برايم نوشته اند: «من چون خودم کم کارترين فرد کميته اجرايي هستم می توانم اين را بگويم که: "درست است که ما افراد کميته ی اجرايي داوطلب هستيم و، به قول شما، ميهماندار اما آن هايي که پر کار بوده اند که گناهی نکرده اند در موردشان سکوت شود و ...» البته اين رويا خانم عزيز عنوان کم کارترين را خودشان به خودشان داده اند چون ما از ايشان عضو کم کارتری هم داريم! بهر حال، ديدم ايشان درست می گويند و بهتر است تا بيش از اين به لقب بی انصافی مشهور نشده ام کاری کنم. فکر کردم حالا که به اين دوستان «سپاس» نمی گوييم حداقل پرکارترين آن ها را معرفی کنيم و اين کار را هم کسی نمی تواند جز من انجام دهد چرا که نبض کم کارها و پرکارها در دست من است و کلی هم برای انتخاب هايم مدرک و سند دارم!

با مهر شکوه ميرزادگی


پرکارترين های اعضا و مشاورين کميته اجرايي در سالی که گذشت عبارتند از:

کسی که در همه ی قسمت های کميته فعاليت داشته:

دکتر اسماعيل نوری علا

کسانی که در ارتباط با کارهای هنری و ادبی پاسارگاد فعاليت داشته اند:

دکتر نعمت آذرم (از مشاورين کميته)

محمد عارف

کسانی که در روابط بين المللی کار کرده اند:

دکتر سيامک يزدانی

دکتر اردوان بيانی

پرکارترين مسئولين در کشورها و شهرهای دنيا:

محمد عارف ـ آلمان

دکتر کاوه . ن ـ تهران (از مشاورين کميته)

دکتر تورج پارسی ـ سوئد

ثريا . ب ـ شيراز

(مسئولين کميته در تهران و شيراز هر دو از بهترين همکاران کميته هستند که اميدوارم روزگاری بتوانيم نام کامل شان را بگوييم و بنويسيم)

کسانی که در رساندن صدای کميته درباره خطر نابودی پاسارگاد در بين غيرايرانی ها تلاش فراوان کرده اند:

مردآويج زياری

شمسی رنجبر

کسانی که در رساندن صدای کميته به مخاطبان عام و در فرصت های مختلف تلاش کرده اند:

بيژن خليلی

نادر صديقی

دکتر رامين اعتبار

سيروس مروستی




يوند به صفحه سپاس به بهترين های روز اول

پيوند به صفحه سپاس به بهترين اعضا و حاميان

پيوند به صفحه بهترين رسانه های حامی کميته

سپاس به بهترين شخصيت های فرهنگی و هنرمندان حامی کميته