Friday, April 14, 2006

فراخوان سایت گزارشگران


تابستاني ديگر در راه است!

بي شك اين فصل سال براي بخش بزرگي از مردم كشورمان و خانواده هاي عزيز زندانيان سياسي قتل عام شده و براي تمامي آنان كه خود قرباني سياستهاي وحوش حاكم بر كشورمان بوده اند معنائي جز دادخواهي از دهها هزار زنداني كشتار شده در سياهچالهاي جمهوري اسلامي ندارد.

سالهاست كه چنين است و تا ستم اينان باقيست و تا مسببين اين جنايات در برابر دادگاههاي ذيصلاح قرار نگيرند، چنين خواهد ماند.

اين تصور و اين نگاه كه تاريخ جنايات رژيم را ميتوان به فراموشخانه كذائي سپرد، تلاشي است براي كتمان و پرده پوشي ميزان شقاوت دست اندركاران اين جنايت و كوششي است معامله گرايانه كه جز بر بقاي جانيان و فرو نشاندن انگيزه هاي دادخواهانه مردم كشورمان تاكيد ندارد.

در همين راستا و طي اين فراخوان از همه شما عزيزان صاحب نظر و هنرمند درخواست داريم تا با نگارش نظرات، يادها و خاطرات، شعر و ... به هر طريق كه صلاح ميدانيد در بازگوئي و انعكاس آنچه رفت ما را ياري دهيد!

بدينوسيله از تمامي بازماندگان و جان بدر بردگان اين دوره خونين براي گفتگو دعوت بعمل مياوريم تا به افشا هر چه فزونتر چهره جنايتكار رژيم در برابر افكار عمومي جهانيان ياري رسانند.

از شما عزيزان تقاضا داريم كه به نكات زير توجه نمائيد.

- متون ارائه شونده حتي الامكان كوتاه و گويا باشد. حداكثر يك صفحه

- اين متون بطور اختصاصي براي اين پروژه نوشته شده باشد و تا انتشار وسيع و علني آن منتشر نگردد.

-محدوديت موضوعي موجود نيست.( تحليل فشرده، خاطره، سند، طرح و شعر يا.....)

مطالب تا تاريخ 30 آپريل به آدرس سايت ارسال شده و قيد شود كه مربوط به پروژه 60 تا 67 ميباشد.

- از دوستان و همه عزيزاني كه امكان ترجمه متون كوتاه به زبانهاي انگليس، فرانسه و آلماني دارند تقاضا داريم كه با ما تماس حاصل فرمايند.

از توجه و همكاري شما سپاسگزاريم.

بهروز سورن
http://www.gozareshgar.com/