Friday, May 04, 2007

متکی" را در داگاهی به وسعت استکهلم محاکمه خواهیم کرد!

در داگاهی به وسعت استکهلم

"متکی" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی دوشنبه به استوکهلم می آید تا بعد از دیدار با وزیر امور خارجه سوئد در یکی از دانشگاه های این کشور سخنرانی کند. وزیر امور خارجه حکومتی می خواهد در یکی از دانشگاه های استوکهلم سخنرانی کند، که هم اکنون ده ها دانشجو، هزاران فعال سیاسی را در زندانهایش دارد. وزیر امور خارجه حکومتی به استوکهلم می آید که در دو هفته گذشته هزاران زن را به جرم "بدحجابی" مورد آزار قرار داده است، وزیر امور خارجه حکومتی به اینجا می آید که اعتراضات کارگری را سرکوب کرده و فعالان آن را راهی زندان کرده است. ما اجازه نمی دهیم این نماینده حکومت قرون وسطای جمهوری اسلامی به آسانی در سوئد بگردد و اراجیف خود را به خورد افکار عمومی سوئد دهد . ما "متکی" را به جرم جنایت علیه بشریت در دادگاهی به وسعت استوکهلم و هیئت منصفه ای به وسعت افکار عمومی سوئد محاکمه خواهیم کرد و بسات درغگوییش را در استکهلم بهم خواهیم ریخت.
جمهوری اسلامی نباید فراموش کند که وزیر امور خارجه اش را دارد به شهری می فرستد که دو سال پیش ما مضحکه انتخابات ریاست جمهوریش را در این شهر به رسوای بزرگ برای جمهوری اسلامی تبدیل کردیم و بازار انتخاباتش را در هر دو دوره بهم ریختیم.
"متکی" باید سرشکسته و رسوا این شهر را ترک کند، این را ما ضمانت می کنیم. اعتراضات رادیکال ما برعلیه حضور "متکی" از صبح دوشنبه آغاز می شود و بدون توجه به اراجیفی مانند" اعتراض متمدنانه"، بسات پهن شده جمهوری اسلامی را در این شهر بهم خواهیم ریخت و یک بار دیگر نشان خواهیم داد خارج از ایران محل جولان عوامل جمهوری اسلامی نیست.
اپوزسیون سرنگونی طلب، فعالان سیاسی و پناهجویان فراری از حکومت اسلامی
روز دوشنبه فرصتی است تا یک بار دیگر قدرت رادیکالیسم را به نمایش بگزاریم . از همه شما دعوت می کنم تا در این روز در کنار ما باشید و استوکهلم را به دادگاهی علیه جمهوری اسلامی تبدیل کنیم

برای اطلاعات بیشتر و چگونگی شرکت در این اعتراض با شماره تلفن یا ایمیل زیر تماس بگیرید.

تماس: حسام منتظرى 0739655817
hesam_montazaeri@yahoo.com