Wednesday, May 30, 2007

دفاع از مبارزات زنان ،
دفاع از مبارزات اجتماعی و آزادیخواهانه جامعه است!


زنان علیه بنیادگرائی



حرکت اعتراضی حمایت از جنبش زنان،
به هنگام مسابقه فوتبال تیم زنان ایران در برلین
جمعه اول زوئن 2007 ساعت 17
............................................

ایرانیان آزاده!

با افزایش یافتن مبارزات اجتماعی و حق طلبانه زنان، کارگران،دانشجویان، معلمان ، رژیم اسلامی ایران سرکوب این مبارزات را در دستور کار خود قرار داده است. در چند هفته اخیر شاهد اوج گیری دستگیری فعالین جنبش های اجتماعی و آزادیخواهانه هستیم. ابعاد سرکوب تنها به محاکمه و دستگیری فعالین جنبش زنان ختم نمی شود بلکه با دستگیری گسترده و هر روزه زنان تحت عنوان " بد حجابی " ابعاد جدید تری می یابد. امروز جنبش زنان به مثابه وزنه سنگینی در مبارزات جاری جامعه از همبستگی و پیوند با سایر جنبش های اجتماعی برخوردار است. واقعیت این است که سرکوب جنبش زنان ، به عنوان محور مبارزات اجتماعی ، برای رژیم جمهوری اسلامی ایران به یک امر حیاتی تبدیل شده است. سرکوبی که سران رژیم ، همگی بر آن توافق دارند.

رژیم اسلامی ایران با ایجاد جو پلیسی و امنیتیی با طرح مبارزه با" بدحجابی" و طرح " امنیت اجتماعی" تلاش می کند تا با اقدامات وحشیانه هر روزه خود جنبش های اجتماعی را به عقب نشینی وادار سازد.رژیم جمهوری اسلامی ایران پس از 28 سال سرکوب موفق نشده است تا مبارزات و به ویژه مبارزه زنان ایران را علیه تبعیض جنسی و حجاب اجباری در هم شکند.

ما جمعی از زنان برلن بر آن شدیم تا با شکستن جو سکوت علیه سرکوب هر روزه زنان به وضعیت موجود اعتراض کنیم. در اولین اقدام خود، در روز مسابقه تیم ملی زنان ایران با تیم فوتبال زنان کرویتس برگ نمایشگاه عکس بر پا می کنیم تا این سرکوب را نشان داده وهمبستکی خود را با مبارزات زنان و ورزشکاران زن ایران اعلام نمائیم. ورزشکارانی که برای ادامه حیات حرفه ایشان مجبور به پذیرش حجاب اجباری هستند.

بیائید تا با شرکت گسترده ،در اولین حرکت اعتراضی حمایت خود را از جنبش زنان و سایر جنبش های اجتماعی ایران اعلام نموده و افکار عمومی جهان را به سرکوب در ایران جلب نمائیم.

زنان علیه بنیادگرائی

زمان: جمعه، 1 یونی 2007 ساعت 17
مکان:
Dudenstr.44-46
Kreuzberg

تلفن تماس: 01773766376