Monday, June 23, 2008

خاتمی جنايتکار بايد دستگير و محاکمه شود

خاتمی جنايتکار است!
بايد دستگير و محاکمه شود!

بین روزهای ۲۲ تا ۲۴ ژوئن خاتمی طی دیداری از نروژ در مجعی که مرکز صلح و حقوق بشر اسلو میزبان آن است٬ شرکت می کند۔ این مجمع منجمله به بررسی نقش زنان در خانواده و جامعه از دیگاه غرب و اسلام اختصاص دارد و قرار است که خاتمی سخنرانی افتتاحیه این مجمع را ایراد کند۔ بنا به خبر٬ خاتمی در ادامه این سفر با اساتید و دانشجویان دانشگاه اسلو درباره "گفت و گوی تمدن ها" به گفت و گو خواهد نشست !

در دوران حاکميت خاتمى :

- بیش از ۲۰۰ نفر اعدام شده اند.
- دهها زن به قصاص و سنگسار محکوم شده اند.
- ۴ نفر از کارگران اعتصابی خاتون آباد(شهر بابک ) بقتل رسيدند.
- در سالگر ۱۸ تیر در سال ۸۳ به دستور شخص وی تظاهرات دانشجویان را سرکوب کردند.
- قتلهای سازمانيافته مخالفين معروف به "قتل هاى زنجیره ای" در دوره صدارت او صورت گرفت.
- زنان همچنان مورد اذیت و آزار و بیحقوقی قرار داشتند و کوچکترین اعتراض آنها علیه قوانین اسارت بار و ضدزن با شلاق و دستگیری و توهین و زندان مواجه مىشد.
- دهها همجنسگرا دستگیر و به زندان و اعدام محکوم شده اند.
- هزاران نفر به جرم دفاع از حقوق انسانی شان در برابر جمهوری اسلامی به زندان انداخته شده و شکنجه شده اند.
صدها اعتصاب کارگری و تظاهرات و اعتراضات دانشجویان و زنان و معلمان و پرستاران سرکوب شده است.

و ... اين ليست طولانى است.

محمد خاتمی و رژیمی که وی ۸ سال رئیس جمهورش آن بوده است کاری جز سرکوب و سازمان دادن ترور و کشتار بر علیه مردم ایران انجام نداده است. شخص خاتمی و تمامی سران رژیم را باید در دادگاههای بین المللی به جرم ارتکاب جنایت بر علیه بشریت به محاکمه کشید .

طى ۸ سال حاکميت خاتمى سرکوب و کشتار مردم ایران بى وقفه ادامه داشته است. از نظر مردم ایران در اختيار نهادن تريبون براى جنايتکاران حکومت اسلامى و از جمله شخص خاتمی که ۸ سال در راس قوه مجریه جمهوری اسلامی بوده است، محکوم است. دعوت از خاتمى انزجار و نفرت هر انسان آزادیخواهی را بر می انگیزد. حزب کمونیست کارگری همانطوریکه بارها اعلام کرده است جلوی حضور سران رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی را در خارج کشور خواهد گرفت و بر علیه آن دست به افشاگری و اعتراض خواهد زد. ما همه ایرانیان آزادیخواه و مخالفین جمهوری اسلامی را فرا می خوانیم که بر علیه این دعوت دست به اعتراض و مبارزه بزنند.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران