Wednesday, June 13, 2007

فراخوان بين المللي مقاومت ايران براي مقابله با موج جديد سركوب و اعدام در ايران

فراخوان بين المللي مقاومت ايران
براي مقابله با موج جديد سركوب و اعدام در ايران


رژيم ضد بشري آخوندي در محاصره بحرانهاي داخلي و بين المللي و ناتوان از رويارويي با نارضايتي فزاينده اجتماعي, سركوب وحشيانه و اعدامهاي خياباني را شدت بخشيده و براي اعدامهاي گسترده تر زمينه سازي ميكند.
مقاومت ايران, كميسر عالي حقوق بشر و شوراي حقوق بشر ملل متحد و ديگر ارگانها و مجامع بين المللي مدافع حقوق بشر را به مقابله با اين موج جديد خفقان و سركوب فراخوند و خواستار تشكيل يك كميته بين المللي براي نظارت بر نقض وحشيانه و سيستماتيك حقوق بشر در ايران شد.
دو روز پيش سردژخيم ابراهيم رئيسي معاون اول قوه قضاييه رژيم آخوندي گفت: در صورتي كه اراذل و اوباش دستگير شده براساس قانون مصاديق مفسد في الارض باشند، به صورت عبرت آميزي با آنان برخورد مي‌‏شود. مفسد في الارض عنوان آخوند ساخته ايست كه مجازات آن در رژيم ايران اعدام است. اين سردژخيم افزود: شعب خاصي براي رسيدگي به پرونده هاي اخلال‌‏گران امنيت اجتماعي تشكيل شده است كه در اين شعب با جديت به جرايم اين افراد رسيدگي خواهد شد.
وي همچينن گفت: «افرادي كه در جامعه ناامني ايجاد مي‌‏كنند و به نوعي در جرايم سازمان يافته شرارت‌‏ها، قداره كشي و غيره مشاركت دارند، بايد با حركتي سازمان يافته مورد برخورد دستگاه انتظامي قرار گيرند، زيرا اين افراد امنيت خانواده‌‏ها و امنيت اخلاقي را با تكثير برخي فيلم‌‏ها و سي دي‌ها مختل مي‌‏كنند.» (خبرگزاري حكومتي فارس 19خرداد 1386).
ابراهيم رييسي يكي از عاملان اصلي قتل عام زندانيان سياسي در سال 1367است كه طي چند هفته 30هزار زنداني سياسي را به شهادت رساندند.
پاسدار جنايتكار محمد باقر ذوالقدر معاون وزير كشور رژيم آخوندي در همين رابطه خواستار استمرار اين سركوب وحشيانه شد و گفت: «آنچه امروز نيروي انتظامي در مبارزه با اراذل و اوباش انجام مي‌دهد پاسخ به يك نياز عمومي و وظيفه‌اي ذاتيست؛ البته مهم اين است كه اين كار به صورت مداوم، پيوسته و با حكمت صورت بگيرد؛ زيرا كار مقطعي مفيد نيست»(سايت حكومتي آفتاب 19خرداد1386).
خبرگزاري حكومتي ايسنا نيز به نقل از پاسدار احمدي مقدم سركرده نيروي سركوبگر انتظامي اعلام كرد «يكهزار و 250 تن اراذل و اوباش به مرجع قضايي منتقل شدند» وي با اشاره به اينكه يكسوم دستگير شدگان را زنان تشكيل ميدهند, برخي اتهامات عليه دستگير شدگان را برشمرد و به صدور حكم اعدام براي برخي از آنان اشاره كرد و گفت احكام قضايي متناسب براي برخي از آنها صادر شده است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
22خرداد 1386(12ژوئن 2007)