Tuesday, June 05, 2007

در رابطه با آزادی تروریست های میکونوس در آلمان ا

politischen Gefangenen im Iran-Berlin e.V.
Greifswalder Str. 4, D-10405 Berlin
Tel. : +4930-42023399/Fax: +4930-41936868, E-Mail: kupg_iran@yahoo.de
Verein iranischer Flüchtlinge in Berlin e.V.
Reuterstr. 52, 12047 Berlin
Tel. : +4930-62981530/Fax: + 4930-62981531, E-Mail:Vereiniranischerfluechtlinge@gmx.de


اطلاعیه مطبوعاتی
در رابطه با آزادی تروریست های میکونوس در آلمان


بر طبق اطلاعات مطبوعات و سپس تایید دادستانی کل آلمان در برابر ما قرار است که کاظم دارابی ، جاسوس سازمان اطلاعات و امنیت ایران و عضو سپاه پاسداران و مسئول برنامه ریزی ترور میکونوس در ١۷ سپتامبر ١۹۹۲ و هم چنین عباس رائل ، عضو تیم ترور و مسئول تیر خلاص در این جنایت دولتی تا آخر سال جاری از زندان آزاد و بلافاصله به ایران و لبنان فرستاده شوند.

بر طبق اطلاعات ما در تابستان سال گذشته بنا به تقاضای وکیل دارابی و رائل دادگاه عالی برلن در نشستی در بررسی پرونده این دو تن که به حبس ابد با ویژه گی سنگین جرم محکوم شده بودند ، حداقل مدت زندان را برای هر دوی آن ها ۲۳ سال تعیین کرد. بر طبق پاراگراف ۴۵۶ قانون مجازات آلمان فدرال اتباع خارجی هنگامی که دو سوم دوران محکومیتشان به سر آمده باشد با این شرط که از آلمان اخراج شوند ، میتوانند از زندان آزاد شوند.

هر چند از نظر قضائی دادن شانس دوباره به قاتلین برای شروع مجدد ، گامی انساندوستانه است ولی در مورد مشخص این دو تروریست کارکشته برای بسیاری از ناظران ، و به درستی ، از این جهت که این دو تن و به ویژه دارابی بنا به دستور مستقیم مقامات دولتی ایران این ترور چهارگانه را سازماندهی کرده و بنا به عملکرد تا کنونی دولت ایران بازگشت این گونه افراد با تشویق و ارتقاء همراه خواهد شد، این تصمیم باعث تعجب شد.

ما نیز در کنار خانواده قربانیان این ترور دولتی نگرانی عمیق خود را از این تصمیم اعلام کرده و بر این باوریم که این امر نه تنها هدف مبارزه علیه تروریسم بین المللی و حامیان آن ها را تقویت نخواهد کرد بلکه در تناقض با سیاستی است که مسئولان سیاسی دولت آلمان هر روز بر آن پای می فشارند. آیا این این امر زیر فشار سیاسی انجام نشده است؟

تلاش ما این است که آمرین و عاملین نه تنها جنایت میکونوس بلکه دیگر جنایات دولتی رژیم جمهوری اسلامی ایران روزی در برابر دادگاهی علنی محاکمه شوند.


کانون پناهندگان سیاسی ایرانی – برلن
کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران- برلن
برلن ۵ ژوئن ۲٠٠۷