Saturday, December 22, 2007

اعتراض به قرارداد 22 میلیارد دلاری جدید "او.ام.ف" اتریش و حکومت آخوندی

اعتراض به قرارداد 22 میلیارد دلاری جدید "او.ام.ف" اتریش
و حکومت آخوندی
..........................

بزرگترین کمپانی نفت اتریش بنام "او.ام.ف"که تحت کنترل دولت قرار دارد قصد دارد تا آخر سال جاری قراردادی به مبلغ 22 میلیارد دلار با ایران به امضاء برساند. این قرارداد، اتریش و اروپا را بصورت بلامنازع به شرکای استراتژیک رژیم ایران مبدل می سازد. شریک جرم حکومتی که از تروریسم بین المللی حمایت کرده، بصورت خشنونت باری مردم کشور خود را سرکوب می کند و همچنین تصمیم خود را برای دستیابی به تسلیحات هسته ای که امنیت اروپا را مستقیما به مخاطره می اندازد و صلح جهانی را تهدید می کند، گرفته است. سرکوب سیستماتیک کردها و اقلیتهای مذهبی مانند بهائیان، اعدام همجنس گرایان به همراه سرکوب زنان که هرگز در مقابل قوانین اسلامی سر خم نکرده اند، در کنار ادامه تهدید نابودی اسرائیل و انکار هولاکاست، اساسی ترین ضروریات این رژیم است.

رویاهای خودباورانه شهادت و قربانی ملاها که بصورت فعال به عمل گذاشته می شود همانند افکار مخرب نازی هاست که از طرق سیاسی و یا مذهب جدید تا سرحد آمادگی برای قربانی کردن مردم خود برای مقاصد قیامت گونه رژیمشان توجیه می شد. در نتیجه ملاها به تسلیجات هسته ای دست می یابند و این دستیابی تلاشهای بازدارنده را بی تاثیر می سازد. آنهایی که به معامله و یا مذاکره با نماندگان جمهوری اسلامی چشم دوخته اند، در جایگاه مماشات با رژیمی قرار می گیرند که قابل مقایسه با تحمل نازی ها و رفتار تعامل گونه با تهدیدهای آنها است. مماشاتی که نه تنها مشوق جنگ بلکه عامل نابود کننده ترین نبردها در تاریخ اروپا محسوب می شود.

"او.ام.ف" کمکهای اقتصادی و سیاسی را به همراه ابزار تبلیغاتی در اختیار رژیم احمدی نژاد و قاتلان جهادی قرار می دهد. معامله نفتی "او.ام.ف" همچنین به ملاها برای برقراری اتحاد جماهیر اسلامی در سراسر جهان قوت قلب می دهد.

پیش از آنکه دیر شود، برای جلوگیری از این واقعه، ضروری است که برنامه هسته ای رژیم ایران متوقف شود. این تنها فرصت برای صلح هم در اینجا و هم در خاور میانه است.

برای جلوگیری از هر گونه تهدید نسبت به اسرائیل، رژیم ایران باید تحت فشارهای مداوم اقتصادی و سیاسی قرار گیرد. این بدان مفهوم است که باید با خطر مشارکت اروپا در برنامه ای که منجر به نابودی می شود و در عین حال خودش را در معرض موشکهای اتمی قرار می دهد، مقابله کرد.

ما از دولت اتریش می خواهیم که مذاکرات با ملاها را به حالت تعلیق در بیاورد و در مقابل این موارد را انجام دهد:

  • قطع بلادرنگ مذاکرات میان "او.ام.ف" و ملاهای ایرانی در چارچوب تحریمهای یکپارچه.
  • توقف هرگونه اعتباری که از سوی بانکهای اتریشی برای انجام معاملات با ایران اختصاص یافته است.
  • اعمال تحریمهای گسترده و موثر اتحادیه اروپا و سازمان ملل برای انزوای اقتصادی و سیاسی رژیم ایران.
  • حمایت از گروههای مخالف ایرانی که به مبارزه برای یک ایران دمکراتیک، آزاد و سکولار ادامه می دهند و ایجاد یک جایگزین واقعی برای رژیم کنونی.
.................... امضا .................